Ця історія почалась ще в взимку 2017-го року зі святкування 2-го Дня Народження британського представництва InterLink – SPG. В цей день інтерлінківці вперше зіграли в Mad Head Show. На вечірці було сформовано декілька команд, одна з яких, що назвалась “Hooligans”, здобула перемогу та виграла сертифікат на участь у наступній грі. Так почалась участь хуліганів у Mad Head Show. Тоді організатори гри і уявити собі не могли як ця подія вплине на їх подальшу роботу…
Гравцям команди “Hooligans” було дуже боляче спостерігати за адміністраторами, які мучилися з таблицями для підрахунку балів. Ігор Бик, капітан хуліганів та керівник відділу технічної підтримки в компанії InterLink, згадує ті часи:
“Наша команда “Hooligans” доволі давно бере участь в міських змаганнях Mad Head Show. І майже кожної гри в нашій команді ми говорили на тему: ну хіба це діло так незручно рахувати бали. Підрахунок балів, а також уся робота, пов’язана з проведенням гри, велась в “Google Sheets”. Звісно, це накладає багато обмежень. Історія ігор, статистика по командах, публікація результатів – усе це було можливе тільки за допомоги “ручної праці”. Наприклад, результатом гри був скріншот з таблиці з даними. Саме в такому вигляді ми бачили результат на екранах, а також в офіційній сторінці проекту у Facebook.”
Та й самі організатори не були у захваті:
“Так случилось, что у нас с увеличением количества команд усложнялся процесс подсчета баллов, и возникали конфликты с командами из-за простых человеческих ошибок. Это подъедало статус игры и игровое настроение. Команды попросту переставали доверять подсчету.” – Дмитро Зборовський, організатор та незмінний ведучий гри Mad Head Show у Черкасах.
Тоді у нас виникла ідея – в рамках інтернатури InterLink inCamp створити додаток для Mad Head Show, що мав полегшити введення результатів під час гри.
Наступним кроком стала зустріч з Дімою. За чашкою запашного напою у Фабриці Кави він розповів як гра відбувається зараз. За що відповідають “ластівки” та адміністратори. Разом ми окреслили основні проблеми, які мала б вирішувати система. Діма також розповів про структуру гри та питань. Досі пам’ятаю, як я не впізнав на фото ще молодого та волохатого Брюса Вілліса :).
“Роботу над проектом ми почали з першого дня інтернатури. Початкове наше уявлення про проект сформував наш ментор – Олександр Котов, адже лише з його слів ми отримували інформацію про майбутній додаток. Нам необхідно було створити систему для проведення гри Mad Head Show та підрахунку балів команд. Проаналізувавши всі вимоги, ми приступили до їх реалізації за допомогою HTML, CSS та нативного Javascript. По закінченню першого спринта ми були готові представити результат нашої праці замовнику.” – Андрій Гейко, випускник 7-го сезону inCamp.
Спочатку в ролі замовника проекту виступив наш “головний хуліган”.
“Після чергової гри Олександр Котов запропонував мені виступити замовником програмного забезпечення для Mad Head Show. Моїй радості не було меж :). По-перше, зрозуміло було, що гра стане більш сучасною, а підрахунок балів швидше і зручніше. По-друге, було надзвичайно пізнавально і цікаво виступити замовником.” – Ігор Бик, головний хуліган.
Роздивившись, яку саме систему нам необхідно розробити, ми склали список можливостей, які можуть бути потрібні користувачам. З метою наповнити цей список ми скористалися технікою Story Writing Workshop. Всі разом ми виписували можливі історії користувачів на паперових картках – це були наші думки, що приходили в голову на той момент. А потім погрупували їх по модулях системи та відкинули дублікати. Так ми окреслили фронт робіт на майбутнє.
“Спочатку довелося дуже детально і з прикладами розказувати, що собою уявляє гра, як саме відбувається реєстрація, підрахунок балів, які саме бувають конкурси і чому бали бувають не тільки додатні, а і від’ємні. Але вже наступного тижня хлопці створили команду “Котери” і, для більш повного занурення в процесс, взяли участь в своїй першій грі. Кожне наступне демо подобалося мені усе більше й більше. Усі мої зауваження, як замовника, “котери” детально й уважно занотовували і вже на наступній зустрічі демонстрували виправлення, і, звісно, в мене виникали нові зауваження ;)” – Ігор Бик.
“Наш замовник, Ігор, залишився задоволений тим, що ми змогли реалізувати за такий короткий термін, проте він також запропонував декілька покращень для нашого додатку. Так, спринт за спринтом, ми покращували наш продукт, підключали нові технології.” – Андрій Гейко, капітан Котерів.
Чому саме “Котери”? – пишіть свої здогадки, щодо походження назви, в коментарях ;).
З часу початку роботи ми вже встигли розбудувати каркас додатку. Почали з’являтися питання, на які міг відповісти тільки Діма. Тож ми почали запрошувати його щотижня на презентацію результатів та узгодження наступних кроків. З того моменту нашим замовником став Діма.
“Наш замовник дуже позитивна людина, тому з ним легко було знайти спільну мову. Хоча іноді він був занадто лояльний до наших недоліків. Звичайно, плюсом було вивчення предметної області зсередини, що не лише допомогло більше зрозуміти проблеми, що необхідно розв’язати, а й дозволило гарно відпочити від трудових буднів.” – Богдан Губар, випусник 7-го сезону inCamp, відповідальний за деплой на staging і production.
“Нам пощастило із замовником. Завжди радував оптимістичний підхід Дмитра, а, особливо, тоді, коли ми фейлили. Самі ж походи на гру дозволили збудувати кращі стосунки в команді і знайти нових друзів.” – Ігор Луговий, випускник 7-го сезону inCamp
“В якості особи, яка буде контактувати з замовником, нами було обраного нашого тіммейта – Олексія Листопадова. Він вів перемовини з Дмитром і вирішував проблеми, які виникали в Дмитра.” – Андрій Гейко.
І от прийшов час першого тест-драйву додатку для гри, над яким працювали наші інтерни.
“Після доопрацювань, які були запропоновані замовником та реалізовані командою, наш додаток був готовий до бойового хрещення. Вперше ми використали додаток паралельно з адміністраторами гри, які вели підрахунок балів традиційно, в електронних таблицях. Результати показали, що використання нашої системи для підрахунку балів пришвидшує процес та зменшує ймовірність помилки адміністратора.” – Андрій Гейко.
“Во время игры я имел возможность выступить в роли администратора и испытать наше приложение в “боевых” условиях. Так как в большинстве игр типы и количество раундов остаются неизменными, администраторов порадовало наличие шаблонов для игры с заранее сохраненными раундами. После начала игры администраторы по достоинству оценили удобный интерфейс для ввода результатов команд. Так как большинство вопросов приносит команде 1 балл за правильный ответ, использование checkbox’ов гораздо удобнее, чем ручной ввод одинакового количества баллов каждой команде, давшей правильный ответ. Также выяснилось, что последний вопрос “телераунда” всегда оценивается в 0,2 балла и ввод количества правильных ответов для каждой команды избавит от необходимости ручного подсчета суммарного балла.” – Олексій Листопадов, випускник 7-го сезону inCamp.
“Так от, пам’ятаю, як займався розробкою нових типів раундів і сезонами. Ці задачі досить сильно розширювали функціонал нашого додатку, хоч і викликали немало труднощів). Пам’ятаю, як пішов на гру дивитися на взаємодію додатку і адміністратора). Був приємно вражений, коли систему хвалили і говорили, що вона дуже полегшує життя. Після даної зустрічі ми внесли ще декілька коректив для покращення роботи системи.” – Ігор Луговий.
Через серію ігор та модифікацій ми підготувались провести гру без електронних таблиць взагалі.
“Коли відбулася перша гра з використанням нового продукту, я хвилювався, мабуть, так само, як і “Котери”. Чи не вилетить, чи не збойне, чи все пройде добре із демонстрацією результатів. Але, незважаючи на хвилювання, все пройшло чудово. Тепер кожна гра проводиться з використанням app.madhead.ck.ua. І вже немає сумнівів, що все пройде добре, і в результаті усі команди отримають якісний сервіс з історією, статистикою і чудовим візуальним наданням результатів гри.” – Ігор Бик.
Відтоді адміністратори використовували тільки наш додаток:
“Всего за 1 месяц ребята представили мне готовое приложение, которое облегчало работу оператора в 2, а то и 3 раза. 4 встречи, корректировки, настройки, новые креативные идеи – все это было на протяжении еще 1 месяца, – и мы смогли полностью перевести игру на эту систему.” – Дмитро Зборовський.
Так в нас з’явилося перше справжнє production оточення з даними про реально зіграні ігри. Тож хлопці виконали ряд робіт, щоб вберегти адмінінстраторів від лихих хакерів та від себе самих 😁.
І от кульмінація – останній Mad Head Show хлопців у якості інтернів. Святкуємо 1 рік Mad Head Show в Черкасах. Діма анонсує наш додаток та дякує хлопцям за їх працю – шквал оплесків від гравців у відповідь. В процесі навчання наші інтерни зробили корисний додаток та здобули важливий досвід 👏😊😌.
“Mad Head App вирішив одним махом цілий кошик проблем: реєстрація на гру, точність і швидкість підрахунку балів протягом гри, побудова турнірної таблиці, рейтинг команд в сезоні. Та й взагалі зручно, коли вся інформація щодо гри сконцентрована в одному місці, а не розмазана по сторінках різних соціальних мереж. А така розкіш як “статистика ігор команди” до появи https://app.madhead.ck.ua/ взагалі була недоступна гравцям.” – Олена Таран, активний учасник гри.
“Система удобна игрокам и организаторам. То, что ребятам удалось создать за столь малые сроки, кроме как волшебством не назовешь. Все работает, все считается, игры проводятся! Это супер система, которая решила множестрво игровых проблем, и сделала ее значительно приятней!!! Они тонко прочувствовали запрос и реализовали все, как надо. Я искренне благодарен тому, что этот маленький, но удаленький проект решил нам помочь!!! Еще раз повторюсь, эти парни – волшебники!!! КОТЕРЫ – ФОРЕВА!!!” – Дмитро Зборовський.
Ось так невеличка команда інтернів зробила світ навколо себе трошки кращим, ніж він був до того :). І не важливо, що лише для малої групи черкащан… поки що ;).
P.S.: В додатку ще чимало речей, які можна вдосконалити. Зміни в дизайні, статистика по іграх з цікавими графіками та авторизація для команд. А ще ми чекаємо на впровадження системи й в інших містах України. Тож далі буде!
Post A Reply